Dalmiii blogol

miről fog szólni? hát ha azt vesszük hogy egy blog az egy napló amit az ember a neten közzétesz..hát valami hasonlót szeretnék kihozni belőle, majd kiderül...

Linkblog

megint én

2008.04.08. 17:21 Dalmi (törölt)

(Rászántam magam, hogy írjak megint..... :P )



Ma szuper volt a napom kezdete, a Peti a megállóban várt! Annyira jó volt látni! <3
Mindenki mondta, hogy mennyire összeillünk, meg aranyosak vagyunk, a Viri meg a Dzsina is ott áradoztak :) és igazuk van :D <3 <3 <3














Eszti írt iwiwen üzit, meg emailt is váltottunk, és nagyon megijesztett..... De remélem szombaton kiderül hogy miről van szó... :-S

Nem tudom még hogy lesz, de elvileg szombaton jön ki a Dzsina meg a Thomas is, még a Petit is tájékoztatnom kell róla :)  (asszem össze fognak jönni, illetve őszintén szólva örülnék neki, akkor a dzsina is észhez térne)

Váh nem nagyon tudok miről írni, szóval szerintem abba is hagyom, fáj a hátam....
(Tartozol több masszázzsal is, csak ugy mondom :-) CeReTlEk!!!!! <3 )

Jajjj nem is, nem irtam le, hogy a Dennis elköltözik.... Az okokat nem írom le, mert nem publikus, de szerintem egyértelmű.. mondtam neki ha még egyszer előfordul szedheti a sátorfáját.... hát leszarta, itt az eredmény... de nem érdekel, én nem fogok neki könyörögni hogy térjen észhez... ott cseszi el az életét tőlem ahol akarja, de nem a mi házunkban...
Váhh minden olyan nehéz, de tényleg. A suli, család meg ilyesmik, még szerencse, hogy ott  a Peti, nem is tudom mi lenne velem nélküle..... Meg természetesen a barátok, akik úgyszintén nélkülözhetetlenek...

Na abbahagyom most a lelkizést.....
 
Bye

Szólj hozzá!

Címkék: love peti düh dennis rosszkedvemvan

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr76417045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása