Dalmiii blogol

miről fog szólni? hát ha azt vesszük hogy egy blog az egy napló amit az ember a neten közzétesz..hát valami hasonlót szeretnék kihozni belőle, majd kiderül...

Linkblog

Beteg vagyok :'(

2008.03.13. 15:47 Dalmi (törölt)

Tegnap este óta ritka rosszul vagyok, úgyhogy nem mentem ma suliba meg hnap sem fogok. A doki azt mondta h van egy szép kis arcüreggyuszim, nagyszerü mi?
Hálisten nem a mi dokink volt, mert utálom azt az embert, hanem vmi helyettes mert a másik nem volt itthon.... nem sírtam.... :)

Ma anyu felhívatta velem a bankot, hogy mi van már a Dennis pénzével... Nekem ugye a múltkor, mikor bevették azt mondta a csajszi h egy hét kb míg ideér. Na ez a telefonos csaj akit utolértem ő meg azt mondta h 4-6 hét, és h 5000 Ft-ba kerül. Úgyhogy amint hazaér megmondom h hívja fel anyukájáz, mondjuk irtam már neki egy mailt, hogy a következőt ne adja fel így. Semmi értelme.

Nem tudom, hogy hogyan lesz a holnap, mert a Peti nemtudom, h ki tud-e jönni.. de én bizti nem mehetek be, mert ha suliba sem megyek anya nem fogja engedni. :(:(:( De este neki meg matek van, szóval nem tudom mi lesz... :((hüppp) Szombaton meg idegenben játszanak, szóval meg kell majd beszélnünk h hogy legyen. <3 <3 <3

Amúgy azt sem tudom, mi lett a suliban, mert este írt a Kika, h még előbbre csúszott az előadásuk, uh nem tudom h megtudták-e nézni a többiek. Én szívesen megnéztem volna, de reggel még az ágyból sem akartam kimászni nemhogy suliba menni!
A fél osztály nem volt bennt, úgyhogy izgi lehetett....

Ami a blogot illeti, hát unalmamban egy kicsit nekiálltam csinosítgatni, és nem kis vesződség árán hoztam össze ezt a formát (ami most nagyon tetszik). Ezt a fás képet megpróbáltam a szöveg alá evarázsolni de sajnos semmilyen betüszín nem mutat túl jól rajta.... de ígyis jó lett szerintem.
Brrr rettentően fáj a fejem, azt hiszem elmegyek s olvasgatok vagy pihizek kicsit.


Szólj hozzá!

Címkék: love peti ujskin betegvok

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr97379474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása