lAnGwEiLiG :S

2008.03.14. 12:23 Dalmi (törölt)

Na már megint ide jutottam....
Olyan szinten unatkozom hogy az már hihetetlen méreteket ölt.
Nem is tudom, hogy mikor gépeztem ennyit mint ma, de persze senki értelmessel nem beszéltem eddig...
Tegnap írt a Chris, hogy nem tudja h mi lesz a nyárral, mert a Bekan súlyos motorbalesetet szenvedett, és az intenzíven fekszik. Nagyon remélem, hogy hamar felépül. De ezt monst nem is a nyár miatt mondom, hanem mert egy nagyon jó fej emberke + a Chris nem hiszem hogy kibírna még egy halálesetet. Így is össze van roppanva eléggé, a Bekan meg az egyik legjobb barátja, ha nem a legjobb :(
Másfél hete (azt hiszem) írtam a Timnek egy levelet. Nem válaszolt... és ha írok akkor sem válaszol. Én nem értem, hogy miért kell ezt csinálni. Nekem nagyon fontos volt a barátságunk, rettentően fontos....  Oké, haragudott rám, lehet meg is érdemeltem, de azt nem, hogy már október óta nem szól hozzám egy szót sem, nem válaszol meg semmi.... Felhívni viszont nem akarom, mert valahogy nem akaródzik összevesznem vele mégegyszer...
:S
Na mind1, könyörögni nem fogok. Ha nem bír felnőni akkor nem tudok mit tenni. 18 évesen nem hiszem hogy valakivel örökké haragban kellene lenni. Úgy csinál mintha legalábbis megöltem volna valakit. Remélem azért ír valamit.... Legalább olyan jóba voltunk mint a Mátéval, a Déviddel, a Chrissel vagy a Nickkel....

Dehát ez van.
VÁÁÁÁÁÁ UNATKOZOOOOOOOM :S


Máté küldött egy nagyon jó számot, be is rakom a videót hozzá! :)



Asszem a Juno c. film betétdala, majd valamikor az is jó lenne megnézni, azt mondják nem rossz.
Szombaton meg Esztiékhez megyünk névnapozni. Remélem már jobban leszek arra :S


<3 <3<3

Szólj hozzá!

Címkék: love peti unalom tim

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr55380587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása