Dalmiii blogol

miről fog szólni? hát ha azt vesszük hogy egy blog az egy napló amit az ember a neten közzétesz..hát valami hasonlót szeretnék kihozni belőle, majd kiderül...

Linkblog

ó de jó hogy péntek van HALLELUJA (6days)

2008.05.09. 21:13 Dalmi (törölt)

Komolyan mondom, olyan szinten lefárasztott ez a két nap,..... talán még jobban mintha egy egész hét lett volna... Ráadásul tegnap nagyon későn kerültem ágyba. Petinél voltam délután, aztán meg tanultam vagy este 11ig :S :(. Ő meg elment Hollandiába. Remélem gond nélkül odaértek, bár még nem jelentkezett. Jó lenne ha írna párszor, bár tudom, hogy kevés a pénze, csak azért 5 napig nem hallani róla semmit :S nem egy leányálom.



























Na jó nem nyavalygok (most ez pontos vagy ly-os J? utálom ezt de tényleg).... Petinek megcsináltam már egy csomó németes cuccot, de még igyis vagy 11 van :S, nem jó hír....
Holnap anyuval meg vásárolni megyünk, mert Olaszországra kell kaját venni meg ilyesmik. Jahj, hogy jártunk Esztiékkel.... Elmentünk ma, hogy megcsináltassuk az EU-s egészségbiztosítási kártyánkat, erre nem be voltak már zárva? Negyed kettőkor értünk oda... Ezek meg már délben bezártak. A nevetséges az igazából, hogy minden nap 3ig vannak nyitva de ma nem!
Suliba meg nem csináltunk semmit, az érettségi miatt ki voltunk utasítva a felső emeletről, és állandóan küldtek minket ide-oda, hogy hol leszünk..szuper volt.. Szerintem lejártam a lábam, de már tegnap is ez volt.
Dzsina lehet itt alszik a hétvégén valamikor, mert meg kell néznünk a Holt Költők Társaságát. Etikán azt nézték és doga is lesz belőle (az mellékes, hogy mi a Barbival olaszban leszünk akkor épp).
Jahj, megtaláltam, amiket régen irogattam,(történeteket, meg ilyesmiket) :) jókat mosolyogtam rajta tegnap :). Pfú mennyit irtam most így hirtelenjében! Jajj, még
egy újság! Megvan a Diákom! 3 hónap után sikerült megcsinálniuk :D csúcs nem? :D

Jah... :D egy videót muszáj beraknom ide, annyit szakadtam rajta!!!!! :D

Szólj hozzá!

Címkék: love peti school michael becker drogen sind keine feine sache

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr76461901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása