at home.... (28 nap Olaszországig)

2008.04.17. 18:50 Dalmi (törölt)

Nah.... az a helyzet, hogy nem megyünk Firenzébe :( és nem látom az Uffizzit :( :( :(
Most nincs kedvem leírni a részletes útitervet, úgyhogy majd máskor. Amúgy meg elhatároztam, hogy nem fogok keseregni mindenen, meg egy csomó dologba belekötni, elegem van már abból, hogy panaszkodom. :P Meg másoknak is bizti, csak nem mondják.
Elkészítettem az angolos projekthez a prezentációt. Nagyon remélem hogy a Tünci nem fog belekötni ... (bár biztos bele fog)... azért biztos ami biztos leellenőriztettem a Liammal :D Ellenszolgáltatásként, mert én meg csináltam neki egy profi kis táblázatot a német melléknévragozásról, szóval 1:1.
Úgy néz ki a Peti mégis mehet Hollandiába, illetve anyukája is azt mondta, hogy mi lenne ha 9-én repcsivel utánuk menne. (fel is hívom, hogy megkérdezte-e az edzőjét)
Grrrrr, beszéltünk... annyira nem szeretem ha ilyen.... :( ha  vmi miatt mérges leszek rá akkor rögtön meg van sértődve meg áhhh...... nem tudom megint mi rosszat tettem, de nem birom egy idő után ha beszólogat...
Pedig csak hallani akartam, hogy mi újság vele, meg mondani h szeretem, meg h hiányzik...... erre semmi puszi meg semmi mikor elbúcsúztunk :S tudom, hogy énis hibás vagyok, mikor nem viselem el ezt a piszkálódást, de egyszerüen nem mindig veszem a dolgokat ezen a téren...
áhh asszem beszélgetek kicsit még Brennel.....







Sajnálom szÍvem..... Szeretlek!

















bye :(

Szólj hozzá!

Címkék: sad :s rosszkedvemvan

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr85430381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása