Dalmiii blogol

miről fog szólni? hát ha azt vesszük hogy egy blog az egy napló amit az ember a neten közzétesz..hát valami hasonlót szeretnék kihozni belőle, majd kiderül...

Linkblog

Sonntag Abend (18days)

2008.04.27. 20:19 Dalmi (törölt)

Eszembe jutott, hogy már nagyon rég nem írtam.... :) Lusta vagyok mi? Hát ez van, viszont a naplómba (a rendesbe) írtam többször is.
A péntek tök jó volt, csajokkal voltunk a Püspök-erdőben szalonnát sütni :D olyan szinten füstszagúak voltunk xD Aztán Esztivel meg anyuval + Ginával elmentünk vásárolni, vettem pár felsőt meg egy pulcsit meg egy övet.
Este Petivel voltam <3 Szombaton meg nem mentünk suliba Ginivel, mert menni kellett Kapuvárra a Niki bérmálkozására. Hát nemvolt vmi nagy durranás, + 2 órát álltunk csupán és semmit nem láttunk de ez van. Peti itt aludt tegnap, és azon ritka alkalmak egyikéhez volt szerencsénk, hogy én korábban felébredtem mint ő :D Nagyon jól éreztem magam!
Viszont holnap suli, amihez rettentően nincs kedvem!
Nyertem két jegyet a csak a testemen át-ra :) keddre :) remélem jó lecc :)
Huh, lefoglaltuk a szállást Siófokra :) hihi, tök szupi lesz.
Na abbafejezem itt a pötyögést.... ciaooooo

Szólj hozzá!

Címkék: film love peti

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr37444611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása