Dalmiii blogol

miről fog szólni? hát ha azt vesszük hogy egy blog az egy napló amit az ember a neten közzétesz..hát valami hasonlót szeretnék kihozni belőle, majd kiderül...

Linkblog

hogyazaaaaa..... (siófok-36 nap)

2008.07.06. 18:50 Dalmi (törölt)

 

 

UTÁLOK BETEGNEK LENNI!!!!!!!!!!!!!!!!

De most komolyan, miért kell ez az egész franc megint a mandulámmal? Már kezdtem azt hinni h jóban leszünk erre meg begyullad de olyan szinten..és még a láz is :(

Egész hétvégén csak szenvedtem meg aludtam.. :(

Peti ma jön majd csak haza, kinnt vannak anyujáékkal Ausztriában raftingolni... hívott h menjek én is, hát úgy tünik tényleg jobb h nem mentem el...

Azt se tudom hogy tudunk majd talizni mert nem akarom megfertőzni szegényt.....

Szólj hozzá!

Címkék: peti siófok betegvok

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr43556041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása