Dalmiii blogol

miről fog szólni? hát ha azt vesszük hogy egy blog az egy napló amit az ember a neten közzétesz..hát valami hasonlót szeretnék kihozni belőle, majd kiderül...

Linkblog

Megérkeztem....

2008.05.26. 14:20 Dalmi (törölt)

Hurrá hurrá, újra itthon vagyok!!!
Annyira szuper volt tegnap újra látni Petit, meg anyuékat is. Már nagyon hiányoztak!
Hát Olaszország azt kell mondjam rettentően esős volt.  Amúgy szép meg minden, csak borzasztóan elfáradtunk. Meg ugye az sem utolsó h nem tudtam beszélni azokkal akiket szeretek. Csináltam egy csomo képet, de nem rakom fel ide még negyed részét sem mert akkor kb 10 oladlas lenne ez a bejegyzés.... meg a képek egy része Anettnél van, mert a memóriakarim megtelt és nem tudtam mindenhol fényépezni.
Tanulnom kellene mivel irtak kb 40 dogát mig nem voltunk itt, és pótolnom kéne, főleg magyarból meg töriből.Még az a jó, hogy tudom mik voltak a dogában. Töriből mondjuk mást irunk az tuti....
Na feltöltök pár képet (holnap meg még többet, csak ninc időm most erre nagyon) aztán go tanulni....







Szólj hozzá!

Címkék: peti italy hause

A bejegyzés trackback címe:

https://dblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr23488623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása